Maksutavat


Maksaminen verkkokaupassa


Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Pankki- ja korttimaksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla vastaanottajana näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle.


Verifone Finland Oy

Vantaankoskentie 14

01670 Vantaa

Asiakaspalvelu: 0600 01 02 03

www.verifone.fi


Collector - lasku ja osamaksu


Collectorin lasku ja osamaksu tarjoaa kuluttajille maksuvaihtoehdon jopa 2000 euron ostoksiin verkkokaupassa. Maksaessasi Collectorilla, saat aina automaattisesti keskimäärin 45 päivän korottoman maksuajan. Kuluvan kuukauden ostokset laskutetaan seuraavan kalenterikuukauden viimeinen päivä, joten maksuaika voi olla jopa 60 päivää, aina kuitenkin vähintään 30 päivää. Halutessasi voit maksaa ostoksesi osissa 48 kuukauden aikana.


Laskutusmaksu 2.95 €.


Lisätietoa Collectorin palveluista löydät osoitteesta: https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/


Toimitustavat


Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Mikäli lähetys mahtuu kirjekuoreen/pienpakettiin tulevat nämä postilaatikkoon tai postiluukusta kotiin. Mikäli lähetys lähetetään postipakettina, paketin saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.


Toimituskulut


0€ ! Ei postikuluja !


Myyntialue


Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.


Toimitusaika


Tilaukset pyritään toimittamaan postiin tilauspäivänä (ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset) tai parin seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.


HUOM!!!! 18.11-26.11.2017 toimitukset saattavat venyä, pyrimme toimittamaan kaikki tilaukset mahdollisimman ripeästi tämän aikana.


Tuotteen palautus


Kaikista palautuksista on aina sovittava Kissakaupan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@kissakauppa.fi. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kissakauppa ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu Kissakaupan kanssa. Kissakauppa ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Palautus on ilmainen.


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset


Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen neljäntoista päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.


Yhteystiedot


Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:


- Sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@kissakauppa.fi


- WhatsAppilla 0503673268 (valitettavasti puheluihin en aina kerkeä vastaamaan, mutta viestitse saat heti yhteyden ja vastaan muutaman tunnin sisään)